Na NS en ANWB bieden ook NU.nl en AD geen kaartjes meer aan voor Dolfinarium
Door
Nationale Recreatiegids
1 min
Mediaorganisatie DPG Media gaat in ieder geval de komende tijd geen kaartjes voor het Dolfinarium in Harderwijk meer aanbieden op haar websites. Dat betekent dat er op websites zoals het AD, NU.nl en Trouw geen tickets voor het park te koop zijn, die vaak ook met korting werden aangeboden. Daarmee volgen zij de NS en ANWB, die al eerder stopten met de kaartverkoop voor het Dolfinarium. Dat meldt dierenrechtenorganisatie Bite Back.
DPG Media laat in een reactie weten dat zij vanwege de onrust die er heerst bij het Dolfinarium hebben besloten om in ieder geval voorlopig geen kaartjes te verkopen voor het Dolfinarium. Onder andere de NS, ANWB en de Hema stopten hier al eerder mee.
De merken van DPG die in ieder geval geen kaartjes meer aanbieden zijn: Algemeen Dagblad, NU.nl, Stentor, Leukstetickets, Volkskrant, Flair, Libelle, BN de Stem, Brabants Dagblad, de Gelderlander, het Parool, Margriet, Provinciale Zeeuwse Courant en Tubantia.