Logo

Maestro en Denkend aan Holland weer populair op zondagavond

Door Redactie Nationale recreatiegids
2 min
De programma's Maestro en Denkend aan Holland scoorden zondagavond na het NOS Journaal weer de hoogste kijkcijfers. Naar het NOS Journaal van 20.00 uur op NPO 1 keken 2,57 miljoen mensen, naar Maestro op NPO 1 keken 1,84 miljoen mensen en naar Denkend aan Holland, op dezelfde zender, 1,83 miljoen mensen, meldt Stichting KijkOnderzoek.

Het was deze week de tweede aflevering van Denkend aan Holland, waarin Janny van der Heijden, haar teckel en André van Duin Nederland vanaf het water ontdekken. De voorgaande week zag de top 3 van best bekeken programma's op zondag er hetzelfde uit. Net als vorige week is de vierde plek voor het Half acht nieuws op RTL 4 (1,39 miljoen kijkers).

Lago di Beau

Naar het programma TV Monument, dat deze week in het teken stond van de loopbaan van Maarten van Rossem, keken op NPO 1 zo'n 1,19 miljoen mensen. Het RTL 4-programma Lago di Beau, van Beau van Erven Dorens, trok ongeveer 988.000 mensen. Daarin stonden Tijl Beckand en Maan de Steenwinkel centraal. Het best bekeken SBS-programma was Diepe Gronden, met 784.000 kijkers.

Door: ANP