Vakantiepark Beerze Bulten introduceert app voor gasten
De afgelopen tijd heeft het park ingezet op digitale verbetering van hun diensten. Zo is er een nieuw reserveringssysteem en is er geïnvesteerd in het slimmer inzetten van de app die samen met WeMa mobile is ontwikkeld. Volgens het park is de app nu een 'must have' geworden. "De app is eigenlijk de rode draad geworden tijdens een verblijf bij Beerze Bulten," aldus de woordvoerder.
Service en duurzaamheid
De veranderingen zijn doorgevoerd om de gasten een snellere service te kunnen bieden. Men hoeft niet langer lans bij de receptie en veel zaken kunnen direct worden geregeld. Daarnaast is het ook vanuit een duurzaamheidsgedachte gedaan. Het park bespaard zo veel papier. Gasten kunnen in de app vrijwel alle informatie vinden, en ook activiteiten boeken en reserveren. Ook betalen kan via de app.
Wie nog langs de receptie wil is uiteraard welkom, maar de verwachting is dat veel zaken nu online geregeld gaan worden.
Door: Nationale Recreatiegids